Kontakt venligst vores særlige Global Research Gateway Helpdesk
 
Hvad er Global Research Gateway?
Global Research Gateway er det offentlige kighul ind i CBRE Research. Gennem et enkelt adgangspunkt præsenteres undersøgningsressourcer, resultater, værktøjer og regionale undersøgningswebsteder over hele verden. Den sætter også brugerne i stand til at søge efter og finde vores offentligt tilgængelige undersøgelsesrapporter og andre resultater gennem den effektive søgemaskine.
 
FAQ EMNER: Registrering | Har problemer med at åbne vores markedsrapporter | Administration af min konto | Søgning | Hjælp
  

Registrering

 

Hvorfor skal man registrere sig for at se CBRE Research, og hvilke fordele er der?
Gennem registreringen sikres vores viden, og samtidig opnår vores brugere bedre service med tilbud om ekstra ydelser, når man er registreret. Registreringen giver CBRE et overblik over brug og baggrund for at evaluere, hvilke søgeresultater vores brugere læser mest. Ved at forstå vores brugeres præferencer kan CBRE imødekomme fremtidige søgninger og prioritere de emner og resultater, der har mest værdi for vores kunder. Overblikket over brugeradfærden gør det derfor muligt at målrette vores indsats endnu mere til de emner, der interesserer vores kunder.
 
Er man først registreret, kan man direkte hente eller se CBRE Research ved alle fremtidige besøg i Global Research Gataway pga. vores brug af cookies*. Der opnås en række ekstra fordele ved at registrere sig, eksempelvis kan man gemme søgekriterier, få e-mailnotifikationer og en GRG-konto eller et MyGateway-område. Her vises listen My Reports med alle kundens foretrukne søgninger i forhold til kundens prioriteringer i e-mailnotifikationer.
 
Kan man tilgå Global Research Gateway uden at registrere sig
Alle brugere skal registrere sig for at se vores undersøgelser.
 
Kunder hos CBRE kan dog stadig modtage vores mails med indhold fra søgemaskinen. Dette indhold kan man åbne og hente uden først at skulle registrere sig eller logge ind, men indholdet vil kun være tilgængeligt i en begrænset periode, der vil variere alt efter indholdets karakter.
 
tilbage til toppen
 

Problemer med at se vores markedsrapporter

Problemer med at se vores markedsrapporter Pop-op-blokering
Den typiske årsag til, at vores markedsrapporter ikke åbner, er, at brugerens browser har en pop-op-blokering aktiveret. Det er en standardindstilling, der forhindrer, at uønskede pop-op-vinduer åbner sig. Da vores PDF-rapporter åbner i et nyt vindue, anbefales det at tjekke browserindstillingerne. Læs mere i linkene herunder:
 
- Safari 
 
Cookies
Er en CBRE Gateway-konto registreret, men der kræves login ved hvert klik på en af vores rapporter, skyldes det, at browseren ikke er sat op til at gemme cookies. (Formålet med cookies er at huske brugeren. Det forhindrer, at der skal logges ind flere gange til samme konto. Cookien gemmer ikke personlig information ud over logindetaljerne.
 
 
Læs mere om CBRE’s cookie-politik.
 
Ønskes yderligere hjælp, kontakt venligst GatewaySupport@cbre.com En af vores eksperter vil løse problemerne.
 
tilbage til toppen
 

Administration af min konto

Hvordan opsættes e-mailnotifikationer?

Ved afsluttet registrering ses en kolonne til opsætning af e-mailnotifikationer i boksen med søgeresultater (kolonnen længst til højre). Det er enkelt at opsætte en automatisk e-mail, der notificerer, når et særligt CBRE Research-resultat eller -emne er tilgængeligt:
 
- Kryds af, hvilke rapporter der ønskes notifikationer om i boksen Opsæt e-mailnotifikationer (evt. Set Email Alerts, hvis det står på engelsk i opsætningen)
- Klik på Gem e-mailnotifikationer (evt. Save Email Alerts)
- En pop-op vil vise sig, hvor der står E-mailnotifikation er gemt (Email Alerts saved successfully)
- Notifikationen er sat op
 
Hvor ofte vil man modtage e-mailnotifikationer?
Notifikationerne vil blive sendt en gang om ugen og indeholde de resultater fra CBRE Research, som svarer til de opsatte præferencer. Vær opmærksom på, at rapporternes udgivelsesdatoer og frekvens kan variere. Det sidste er anvist i frekvenskolonnen ved søgeresultater..
 
  Hvordan ændrer man sine e-mailnotifikationer?
Notifikationerne kan ændres i MyGateway-området i ens konto. Den sidste kolonne i tabellen Administrer MyGateway dokumenter (evt. Manage MyGateway Documents) hedder Se (evt. View). Disse links giver mulighed for at se eller ændre de valgte søgekriterier og opsætte en e-mailnotifikation via Udvidet søgning (evt. Expanded Search). Ved klik på Se-linket (evt. View-linket) sættes de valgte kriterier ind i billedet med Udvidet søgning (evt. Expanded Search), hvor kriterierne kan ændres. Bemærk venligst at selvom e-mailnotifikationer kan sættes op via Hurtigsøgning (evt. Quick Search), kan disse opsætninger ikke ses eller ændres under MyGateway. Denne funktionalitet er kun tilgængelig for notifikationer, der er sat op under Udvidet søgning (evt. Expanded Search).
 
Er der en grænse for, hvor mange e-mailnotifikationer der kan opsættes?
Der kan opsættes et ubegrænset antal e-mailnotifikationer.
 
How do I cancel my email alerts?
Notifikationer kan til enhver tid annulleres eller ændres via MyGateway på kontosiden.
 
- - Kryds af ved Fjern fra e-mailtilmelding (evt. Remove from Email Subscriptions), ved siden af den rapport, der ønskes fjernet
- Klik på Gem ændringer (evt. Save Changes)
- Emnet er fjernet
 
Hvordan ændrer man personlige informationer?
Personlig information kan til enhver tid ændres ved at besøge Administrer mine detaljer (evt. Manage My Details) i MyGateway på kontosiden.
 
Hvordan ændrer man e-mailadresse?
CBRE bruger e-mail som unik identifikation. Ved ændring af e-mailadresse skal man registrere sig som ny bruger igen.
 
Hvad gør man, hvis man har glemt kodeord eller ønsker at nulstille det?
Brug Glemt kodeord/nulsil kodeord (evt. Forgotten/Reset Password) link.  Ved vedvarende tekniske problemer kontakt venligstGlobal Research Gateway Helpdesk.  Vores supporterteam vil løse problemerne.
 
Hvorfor bruger CBRE cookies?
CBRE bruger en teknisk enhed, de såkaldte cookies, når en bruger tilgår vores hjemmeside. Hovedformålet er at huske, hvem brugeren er, og dermed undgå, at brugeren skal logge ind på kontoen hver gang. Cookien gemmer ikke personlig information ud over logindetaljerne.
 
 
tilbage til toppen
 

Søgning

 

Hvordan finder man CBRE Research-resultater?
Global Research Gateway har en stærk søgemaskine, som er blevet specielt bygget til at leverer præcise resultater. Der er en Hurtig søgning (evt. Quick Search), hvor man kan søge ved at indtaste søgeord/lokaliteter/brancher (evt. text keywords/locations/sectors). Der kan også tilføjes et branchefilter ved at klikke på dette i boksene med Afgrænsninger (evt. Limit to), under boksen med Hurtig søgning (evt. Quick Search).
 
En Udvidet søgning (evt. Expanded Search) giver mulighed for at skabe en detaljeret søgning ved at kombinere regionale og globale dækningsmuligheder samt specifikke regioner/lande/markeder med lokaliteter, brancher og søgeord. Rapporter med dækning på tværs kan hentes ved at afkrydse den relevante Globale og tværregionale dækning (evt. Global and Pan Regional Coverage) ved kortet i Udvidet søgning (evt. Expanded Search). Ved afkrydsning af en af disse dækninger evt. coverage) vil den valgte dækning blive vist i Vælg tværregion/land-søgefeltet under (evt. Select Pan-Region/Country). Eksempelvis vil afkrydsning af rapporter fra hele EMEA placere EMEA i Vælg tværregion/land-søgefeltet (evt. Select Pan-Region/Country), og ved klik på søg vil rapporter fra dette område blive hentet.
 
Hvordan får man søgetips?
Brug de grønne '?' ikoner ved siden af afsnittene ved søgefelterne. Her er tips til, hvordan man søger.
 
Hvad er "Om ejendomme" (evt. "About Real Estate")?
Om ejendomme (evt. About Real Estate)-artikler er vores ugentlige rapporter, der fremhæves på Global Research Gateway. Disse artikler er en af de mange måder, hvorpå CBRE deler indsigter om de seneste trends inden for ejendomme.
 
Klik på Gem søgning (evt. Save Search)
- Giv søgningen et navn i pop op-vinduet med Gemte søgninger evt. Saved Searches)
- Klik på Gem søgning (evt. Save Search)
- Søgningen bliver gemt og taget med i listen over Gemte søgninger (evt. Saved Searches)
- Klik på navnet på den gemte søgning for at genskabe listen med søgeresultater
- Ønskes sletning, klikkes på Slet (evt. Delete)-linket til højre for den gemte søgning
 
tilbage til toppen
 

Videoer

Hvordan ser man videoer?
En video afspilles direkte i eget pop-op-vindue i browseren, når der klikkes på videoens titel via søgeresultater eller via et link direkte på en side. Bemærk, at er man ikke allerede logget ind, vil man blive bedt om at logge ind, før man kan se videoen. Sørg venligst for, at browseren ikke er indstillet til at blokere pop-op-vinduer. Er der spørgsmåI om deaktivering af browserens pop-op-blokering, så kontakt venligst vores Global Research Gateway support.
 

Hjælp

 

Hvem kontakter man ved behov for hjælp?
Kontakt venligst vores særlige Global Research Gateway Helpdesk
 
tilbage til toppen