Medarbejderprofil

Freja Lambaa-Langlo | Corporate Finance

Fra receptionist til Finance Assistant.

freja-lambaa-langlo-1080x1080
I 2020 blev Freja Lambaa-Langlo ansat som receptionist (Office Manager) på fuldtid. Hun varetog denne rolle i 1 år, hvorefter hun startede som økonomielev, da en stilling i økonomiafdelingen åbnede sig. Freja har nu færdiggjort sine studier og er den første elev, som er blevet uddannet hos CBRE Danmark. Nu starter et nyt kapitel i Frejas karriere hos CBRE som fuldtidsansat. 

 



Titel: Finance Assistant
CBRE'er siden: 2020
Uddannelse: Økonomielev



Hvordan understøtter CBRE medarbejderes faglige udvikling og fortsatte læring? 

CBRE tilbyder mange kurser, så man hele tiden kan blive klogere på de ting, man arbejder med. Derudover sættes der årligt mål for alle medarbejdere, der skal sikre, at man dygtiggør sig og udvikler sig inden for det område, man arbejder i.

Hvordan prioriterer CBRE diversitet og inklusion i arbejdsmiljøet? 

I Danmark har vi mange forskellige mennesker fra forskellige steder i verden og i alle aldersgrupper, så man får hele tiden lært en masse nyt om hinanden. Der er mange sociale arrangementer, hvor man får muligheden for at tale sammen og lære hinanden bedre at kende. CBRE prioriterer at få mange forskellige typer medarbejdere og gør på den måde også miljøet mere inkluderende, da der er plads til alle. Det gør også hele kulturen sjovere, fordi alle ikke er ens.

Hvilke teknologiske værktøjer eller platforme bruger CBRE i deres daglige arbejde? 

I økonomiafdelingen benytter vi os af Coupa, hvorfra der oprettes PO-numre og hvor alle vores kreditorfakturaer ligger. Salesforce bruges, når vi skal indtægtsføre vores sager, og det er herfra alle mæglerne beder om at få lavet kundefakturaer. Vi benytter os desuden meget af Teams, hvor vi hurtigt kan komme i kontakt med kollegaer i Danmark, men også rundt om i verden.

Hvad er CBRE’s tilgang til bæredygtighed og miljøansvarlighed i ejendomsbranchen? 

CBRE går meget op i bæredygtighed og miljøansvarlighed i ejendomsbranchen. Eksempelvis har vi haft en sticker-konkurrence, hvor man indsamlede stickers ved at se en masse videoer om bæredygtighed og miljøansvarlighed – både i ejendomsbranchen, men også i privatlivet, og hvordan det kan forbedres. På den måde bliver man klogere på de forskellige begreber og på emnet og bliver oplyst om, hvad der kan gøres for at forbedre bæredygtighed og miljøansvarlighed.

Hvordan oplever du de globale samarbejdsmuligheder i CBRE, og hvordan gør dit team brug af det? 

Der er rigtig gode globale samarbejdsmuligheder hos CBRE, i og med at virksomheden ligger overalt i verden. Man kan få lov til at ”swappe” med en medarbejder fra et andet CBRE-land og arbejde der i en periode, og der kommer med jævne mellemrum en udenlandsk CBRE-kollega til Danmark for at arbejde. Vi snakker dagligt i mit team i økonomiafdelingen med de andre nordiske lande, hvor vi hjælper hinanden.